Wij, de zorgverleners van uw gezondheidscentrum, willen aan al onze patiënten kwalitatief hoogstaande zorg leveren. Om dat te kunnen realiseren, hebben wij de hulp van onze patiënten nodig.


Cliëntenpanel
Ons Cliëntenpanel peilt 2 a 3 keer per jaar hoe onze patiënten over zaken denken die dit gezondheidscentrum, de SAG en u als cliënt aangaan. Vindt u het leuk om met ons mee te denken? Geef u dan op als panellid. Op deze pagina leest u meer over het SAG Cliëntenpanel en hoe u zich kunt aanmelden.


Cliëntervaringsonderzoek
Wij vragen onze patiënten jaarlijks om mee te doen aan het cliëntervaringsonderzoek. Graag horen wij van u wat u goed vindt aan ons gezondheidscentrum en wat beter kan. 


Klacht of suggestie delen
Dagelijks werken we op alle fronten aan onze kwaliteit. Toch kan het gebeuren dat u over sommige zaken minder tevreden bent. Op deze pagina leest u hoe u een klacht of suggestie kenbaar kunt maken.


Deel uw ervaring online
Hebt u tips voor verbetering van onze zorg en service? Meld dit dan aan uw zorgverlener of onze centrummanager. Samen met u zoeken we naar een oplossing. Of bent u juist tevreden? Wij waarderen het als u uw ervaring online wilt delen op Zorgkaart Nederland of Independer.